Відео-історія

Усі мультимедіа матеріали
Аватар користувача
АннА
Супермодератор
Повідомлень: 8849
З нами з: 15 лютого 2016, 15:51
Стать: Жінка
Дякував (ла): 3543 рази
Подякували: 2136 разів

Відео-історія

Повідомлення АннА »

Україна. Повернення своєї історії. Частина 1
Україна. Повернення своєї історії – документальний фільм-дослідження. Наша історія – лише набір вигаданих фактів та чужих героїв. Протягом століть існували таємні групи людей, які створювали для українців паралельну реальність. 400 років ними керував один центр. Архів репресивних органів ЦК Компартії України розсекретили всього торік. За справою одного етнографа почали відкриватися масштабні фальсифікації історії. Чому вбивали тих, хто збирав по селах народні обряди? Ким насправді була дружина Ярослава Мудрого, яку росіяни назвали своєю святою, та де вона похована? Звідки насправді був родом Ілля Муромець? Ми зібрали команду науковців, які вперше за 1000 років розкриють історичну аферу. Дивіться документальний проект Україна. Повернення своєї історії онлайн.

phpBB [video]
Ази генеалогії ПОЧАТОК. Із повагою, Ганна
Аватар користувача
АннА
Супермодератор
Повідомлень: 8849
З нами з: 15 лютого 2016, 15:51
Стать: Жінка
Дякував (ла): 3543 рази
Подякували: 2136 разів

Re: Відео-історія

Повідомлення АннА »

Україна. Повернення своєї історії. Частина 2

phpBB [video]
Ази генеалогії ПОЧАТОК. Із повагою, Ганна
Аватар користувача
АннА
Супермодератор
Повідомлень: 8849
З нами з: 15 лютого 2016, 15:51
Стать: Жінка
Дякував (ла): 3543 рази
Подякували: 2136 разів

Re: Відео-історія

Повідомлення АннА »

Україна. Повернення своєї історії. Частина 3

phpBB [video]
Ази генеалогії ПОЧАТОК. Із повагою, Ганна
Аватар користувача
АннА
Супермодератор
Повідомлень: 8849
З нами з: 15 лютого 2016, 15:51
Стать: Жінка
Дякував (ла): 3543 рази
Подякували: 2136 разів

Re: Відео-історія

Повідомлення АннА »

КІНОДОКУМЕНТОЗНАВСТВО (від грец. κινέω – рухаю – та лат. documentum – документ) – спеціальна історична дисципліна, об'єктом дослідження якої є кінодокументи (кіносюжети, телерепортажі, кіно- і тележурнали, кіно- й телефільми, спец. випуски тощо). Кінодокументи наочно передають колорит епохи, динаміку подій, більш об'єктивно, ніж ін. джерела історичні, фіксують окремий момент або перебіг моментів істор. явища, забезпечують дослідника знанням обстановки та її деталей, які він не може почерпнути з будь-яких інших джерел. Статус історичного джерела кінодокумент отримав у 60-х рр. 20 ст.
До кінодокументів застосовують заг. принципи критики істор. джерел, у разі необхідності їх зіставляють з ін. джерелами.
Величезний потенціал численних кіноматеріалів як джерел істор. використовується сьогодні ще не повністю.
Ази генеалогії ПОЧАТОК. Із повагою, Ганна
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9520
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6268 разів
Подякували: 3668 разів
Контактна інформація:

Re: Відео-історія

Повідомлення D_i_V_a »

Думаю, що треба наповнювать цю тему далі.
Вже викладала у своїй темі, але хочу щоби було і тут

18 серій фільма який зняли про розвідника втікача Віктора Суворова (Володимира Резуна) "Последний миф" - Факт, і він доведений у фільмі, говорить про те, що радянський союз ЗБИРАВСЯ напасти на німців, а ті тільки вдарили першими.

Серія 1

Серія 2

Сері 3

Серія 4

Серія 5

Серія 6

Серія 7

Серія 8

Серія 9

Серія 10

Серія 11

Серія 12

Серія 13

Серія 14

Серія 15

Серія 16

Серія 17

Серія 18
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Аватар користувача
АннА
Супермодератор
Повідомлень: 8849
З нами з: 15 лютого 2016, 15:51
Стать: Жінка
Дякував (ла): 3543 рази
Подякували: 2136 разів

Re: Відео-історія

Повідомлення АннА »

ФОНОДОКУМЕНТОЗНАВСТВО — напрям аудіовізуального документознавства, об’єктом вивчення якого є фонодокументи (аудіодокументи), що відбивають дійсність у специфічній звуковій формі. Фонодокументи належать до новітніх істор. джерел і посідають окреме місце серед документальних пам’яток завдяки способу фіксації інформації, формі її передачі, носієві інформації та організації користування ними. Предметом Ф. є вивчення походження та функціонування фоноджерел, їхньої форми, змісту, типології; розроблення прийомів і методів їхнього використання в істор. дослідженнях. Витоки Ф. тісно пов’язані з виникненням першої системи звукозапису. 1877 амер. інженер- винахідник Т.-А.Едісон уперше прослухав надиктований ним на валик фонографа дитячий вірш. Паралельно в різних країнах розроблялись ін. способи фіксації звуку за допомогою мех. дії на носій. Зокрема, інженер Е.Берлінер здійснив на практиці запис звуку на цинковий диск. Так 1888 був винайдений грамофон. Уже 1907 з’явився "грамофон нового покоління" — патефон — за назвою франц. фірми "Pathé", де працював його винахідник Г.Кеммлер. Ця розробка стала значним етапом в історії звукозапису.

Майже одночасно з фонографом датський фізик В.Паульсен 1898 розробив систему магнітного запису звуку. Запит на цей винахід з’явився лише в 1930-х рр. після появи порошкової магнітної плівки, електричних підсилювачів, які зумовили винайдення магнітофона. Популярні до 1980-х рр. вінілові платівки поступово витіснилися більш зручними компакт-касетами вир-ва фірми "Philips". Згадані системи фіксації й відтворення звуку отримали назву аналогових. Наступним кроком стало винайдення технології перетворення аналогового звуку в цифровий, і останні десятиріччя в галузі техніки проходять під знаком цифрових технологій.

Перші спроби створити зібрання фонодокументів датовано кінцем 19 ст. Так, 1899 у Відні було засновано Архів для зберігання етногр. звукозаписів, який став першим у світі офіц. звуковим архівом. Згодом фоноархіви з’явилися в Берліні (Німеччина; 1900), Санкт-Петербурзі (1908), Цюриху (Швейцарія; 1909). В Україні гол. спеціалізованою установою, яка зберігає фонодокументи, є Центральний державний кінофотофоноархів України імені Г.Пшеничного. Ін. вітчизн. осередками, в яких зосереджені фоноджерела, є держ. архіви областей, архіви АР Крим, м. Севастополь, Бібліотека національна України імені В.Вернадського, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Рильського НАН України, Нац. радіокомпанія України та ін.

Епоха мережі Інтернет і "цифрова революція" сприяли появі низки міжнар. та нац. проектів з формування і представлення електронних колекцій із залученням оцифрованих фонодокументів — Європ. цифрової б-ки (The European Library), Світ. цифрової б-ки (World Digital Library), Нац. електронної б-ки у США, Цифрової б-ки у Великій Британії, цифрової б-ки "Gallica" у Франції та ін.

Тривалий час, протягом 1-ї пол. 20 ст., фонодокументи розглядалися в контексті праць публіцистичного характеру, присвячених переважно проблемам радіомовлення. Уперше місце фонодокументів у складі Державного архів. фонду СРСР визначив проф. К.Мітяєв у посібнику "Теория и практика архивного дела" (1946), навівши серед ін. документів Держ. архів. фонду "матриці грамофонних платівок і матеріали звукозаписів".

На кінець 1950-х рр. накопичений рад. архівістами практичний досвід роботи з фонодокументами зумовив появу теор. статей і навч. посібників (С.Плєшакова, А.Кузіна), які окреслювали архівознавчі проблеми фонодокументів. Систематична й послідовна розробка джерелознавчих питань розпочалася на поч. 1960-х рр. У курсах джерелознавства історії СРСР М.Тихомирова, М.Черноморського, М.Варшавчика, В.Стрельського фонодокументи були виділені з-поміж ін. видів джерел, здійснювалися перші спроби їхньої класифікації. Аналогічним питанням, а також прийомам і методам використання та аналізу фонодокументів присвячені праці І.Фесуненка, І.Кунтікова, Л.Кривошеїна, Л.Пушкарьова, І.Рошаля. Показником розвитку й тісного взаємозв’язку джерелознавчого та архівознавчого вивчення фонодокументів у 1970—80-х рр. є дослідження Л.Розанової, І.Міроничевої, А.Філіппова, в яких знайшли висвітлення питання теорії та методики експертизи цінності фонодокументів, їхньої класифікації, тех. умов зберігання, розроблення засобів інтелектуального доступу до фонодокументів та користування ними.

На поч. 1990-х рр. уперше у вітчизн. історіографії фонодокументалістику проголошено конституйованою спеціальною історичною дисципліною, розвиток якої завершився заміною терміна "фонодокументалістика" більш точним поняттям "фонодокументознавство". Сьогодні Ф. розглядається як окремий напрям аудіовізуального документознавства.

Незважаючи на те, що ще в 1960—80-х рр. фонодокументи були визнані як самостійний об’єкт дослідження, вони, на жаль, поки що залишаються поза увагою сучасних укр. дослідників. Єдиною в новітній укр. історіографії дослідницею, хто вивчає джерелознавчі аспекти фонодокументів, є Л.Маркітан. Натомість теоретико-прикладні аспекти дослідження фонодокументів активно розглядаються в наук. діяльності провідних рос. фахівців Л.Кобелькової, В.Коляди, В.Магідова та ін.

Потужним генератором багатьох сучасних наук. проектів щодо фонодокументів є Міжнар. асоціація звукових і аудіовізуальних архівів (International Association of Sound and Audiovisual Archives, IASA). Результати діяльності цієї неурядової орг-ції знайшли відображення у двох засадничих документах: "Рекомендації з виробництва і зберігання цифрових аудіодокументів" (2004) та "Зберігання звукової спадщини: етичні аспекти, принципи і стратегії" (2005).

Важливим питанням у дослідженні фонодокументів є їхня класифікація. За способом відображення дійсності фонодокументи належать до звукових джерел. За формою записаної інформації їх поділяють на: офіційні (інформаційне радіомовлення), творчі (радіопередачі) і фонодокументи особистого походження (створені або зібрані колекціонерами та ін.). За змістом відображення дійсності серед фонодокументів виділяють: подієві фонозаписи, фоноінтерв’ю і фономемуари. За технікою фіксації й відтворення інформації у фонодокументах виділяють наступні підвиди: мех. звукозапис (воскові валики, грамофонні платівки, шоринофони — на поч. 20 ст.), оптичний звукозапис, магнітний (на дроті — у 1-й пол. 20 ст., на магнітній плівці — у 2-й пол. 20 ст.), цифровий звукозапис. Наведені класифікаційні схеми фонодокументів дають можливість більш повно здійснити їх джерелознавчу критику. Відображаючи звуковий вимір подій, фонодокументи допомагають відтворити їхній смисловий зміст і супровідний акустичний фон, завдяки якому можна визначити місце події, психологічний стан учасників, реакцію аудиторії на виступ (репліки, аплодисменти) тощо. Аудіодокументи з вичерпною повнотою фіксують людську мову, передають її зміст, інтонаційні характеристики, а також найтонші нюанси, які надають мові виразності, емоційності й часто свідчать про ставлення до сказаного самого мовця більше, ніж про це можна дізнатися, прочитавши текст виступу. Тому методика джерелознавчої критики фонодокумента повинна включати як аналіз змісту усного викладу події, так і ретельне вивчення акустичного фону документа.

Першоджерелом фонодокумента вважається перший за часом звукозапис з урахуванням наявності систем запису звукової інформації.

Час і місце звукозапису можуть збігатися з моментом події, а можуть бути розділені, якщо подія знаходить відображення в інтерв’ю, спогадах свідків і учасників, зафіксованих на носій інформації вже після самої події. На відміну від кіно- та фотодокументів, авторами яких є кінооператор, кінорежисер чи фотокореспондент, справжнім автором фонодокумента є той, хто дає безпосередню інформацію про подію (мовець). Ініціатива ж фонорепортера виявляється лише у виборі осіб, учасників подій.

Ф. об’єктивно сприяє формуванню джерельної бази істор. досліджень, долучаючись до царин джерелознавства, архівознавства та археографії. На міждисциплінарному рівні воно пов’язане з екон. науками, філософією, естетикою, мистецтвознавством, журналістикою, інформатикою й інформаційними технологіями та ін.
Ємельянова Т.О.
Ази генеалогії ПОЧАТОК. Із повагою, Ганна
Аватар користувача
ГіП
Повідомлень: 625
З нами з: 03 квітня 2016, 14:52
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 750 разів
Подякували: 804 рази

Re: Відео-історія

Повідомлення ГіП »

Поперека, Сенько, Сердюк, Нужний (Іваниця),
Єлисеєнко, Фесенко (Деркачівка)
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9520
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6268 разів
Подякували: 3668 разів
Контактна інформація:

Re: Відео-історія

Повідомлення D_i_V_a »

ГіП писав:чи є життя на Марсі
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Марс буде жить і це є добра новина. Після закінчення пандемії у багатьох жителів міст виникне велика потреба життя на сіжому повітрі...
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9520
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6268 разів
Подякували: 3668 разів
Контактна інформація:

Re: Відео-історія

Повідомлення D_i_V_a »

Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9520
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6268 разів
Подякували: 3668 разів
Контактна інформація:

Re: Відео-історія

Повідомлення D_i_V_a »

Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Відповісти

Повернутись до “Відео- і аудіо- матеріали”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей