ПЦУ - Православна Церква України

Чи вітаєте ви створення об'єднаної Української церкви ПЦУ

Так
15
83%
Ні
2
11%
Не впевнений
1
6%
 
Всього голосів: 18

Аватар користувача
Bogdan Mishchenko
Повідомлень: 326
З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 478 разів
Подякували: 372 рази

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення Bogdan Mishchenko »

Якби в українських школах був такий предмет де вивчали би справжню історію українського християнства, то свідомих переходів до новостворенної ПЦУ було би значно більше.
Якщо Ви про середні загальноосвітні школи, то є таке поняття клерикалізація освіти, якщо в нас навчаються релігіїні меншини в школах - євреї, поляки або просто атеїсти, вибір яких не співпадає з программою таких шкіл. Якщо хто бажає вивчати релігію, українське християнство - будь ласка, створюйте свої навчальні заклади і там впроваджуйте ці предмети.

Хочете собі школу, яка буде просувати ПЦУ - створюйте на приватній основі і не нав'язуйте свій вибір іншим громадянам України !!!

https://maidan.org.ua/arch/arch2010/1262212206.html

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/987-12

Стаття 3. Право на свободу совісті

Кожному громадянину в Україні гарантується право на свободу совісті. Це право включає свободу мати, приймати і змінювати релігію або переконання за своїм вибором і свободу одноособово чи разом з іншими сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, відправляти релігійні культи, відкрито виражати і вільно поширювати свої релігійні або атеїстичні переконання.

Ніхто не може встановлювати обов'язкових переконань і світогляду. Не допускається будь-яке примушування при визначенні громадянином свого ставлення до релігії, до сповідання або відмови від сповідання релігії, до участі або неучасті в богослужіннях, релігійних обрядах і церемоніях, навчання релігії.

Батьки або особи, які їх замінюють, за взаємною згодою мають право виховувати своїх дітей відповідно до своїх власних переконань та ставлення до релігії.

Здійснення свободи сповідувати релігію або переконання підлягає лише тим обмеженням, які необхідні для охорони громадської безпеки та порядку, життя, здоров'я і моралі, а також прав і свобод інших громадян, встановлені законом і відповідають міжнародним зобов'язанням України.

Ніхто не має права вимагати від священнослужителів відомостей, одержаних ними при сповіді віруючих.
Аватар користувача
Kasia
Модератор
Повідомлень: 186
З нами з: 06 грудня 2017, 21:38
Стать: Жінка
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 132 рази
Подякували: 153 рази

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення Kasia »

Bogdan Mishchenko писав:
Не допускається будь-яке примушування при визначенні громадянином свого ставлення до релігії, до сповідання або відмови від сповідання релігії, до участі або неучасті в богослужіннях, релігійних обрядах і церемоніях, навчання релігії.
Богдане, Ви наводите дуже вдалі аргументи і правильні статті, які стосуються кожного громадянина. Тому я і зазначила, що публікація матеріалів з термінами "нацисти" та "бойовики" не є правильним на генеалогічному форумі стосовно вірян. Ми маємо бути акуратними і з повагою ставитися до різних конфесій та релігійних світоглядів. Я впевнена, що у соцмережах достатньо публікацій і коментарів з мовою ворожнечі. Але цей форум дуже комфортне і толерантне середовище і немає підстав називати прихожан "неонацистами" лише на через те, що у них інші погляд. Так можна дуже далеко зайти і стосовно мусульман, іудеїв і протестантів. А цього не можна допустити.

Якщо дозволяти собі ремарку стосовно системи освіти, то "історія релігій" дуже вдалий курс для школи, бо виховає цю саму повагу і розуміння інших традицій. Хоча одразу треба розуміти наскільки велика відповідальність лежить на викладачах.
Бердичівський повіт: Барановський, Марковський, Яблонський, Павінський, Розборський, Кузьмінський, Величко, Покотилюк, Сливка, Білик
Брацлавський повіт: Дудник, Цурман, Маняк, Лановий
Аватар користувача
alex1952
Повідомлень: 892
З нами з: 27 січня 2018, 12:27
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 705 разів
Подякували: 816 разів

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення alex1952 »

Ми маємо бути акуратними і з повагою ставитися до різних конфесій та релігійних світоглядів. (Kasia).

Саме цеми почуттями керуються ті, хто розбиває голови вірянам "неправильної" церкви, виганяє їх з церкви? В ваших дописах не було осуду цих ганебних протизаконних вчинків, а тільки обурення фактом їх оприлюднення. Щодо шокуючих вас виразів, то я не редактор і не цензор, це бачення авторів. Було б краще, якби ці факти висвітлювала наша преса, але вона належить олігархам, які і організівали цей безлад і розбрат в православії.
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9525
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6280 разів
Подякували: 3675 разів
Контактна інформація:

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення D_i_V_a »

Саша, ось послухай як жили твої пращури-священики у XVI – першій половині XVII століть


Професор Леонід Тимошенко про руську та московську культурно-релігійні моделі XVI – першої половини XVII ст.

phpBB [video]


26 листопада відбувся черговий міждисциплінарний науковий семінар програми УКУ «Київське християнство», на якому виступив професор Леонід Тимошенко на тему: «Руська і московська культурно-релігійні моделі XVI – першої половини XVII ст.: спільне і відмінне (на прикладі традиції і практики поминання померлих».

Під час семінару професор Леонід Тимошенко представив культурно-релігійні особливості Київської та Московської митрополій на прикладі поминальних практик, зокрема охарактеризувавши джерельний потенціал Пом’яників чи Синодиків. Після розлого історіографічного огляду та характеристики джерельних матеріалів, власне і було здійснено порівняння поминальних практик у руській та московській традиціях. Наприклад, до відмінностей професор Тимошенко відносить відсутність образу «страшної смерті» у московській традиції досліджуваного періоду.

Зрештою, підсумовуючи, Леонід Тимошенко відзначив, що на відміну від релігійних практик у Київській митрополії, у московській традиції не існувало ктиторства, церковних братств, соборноправності тощо. І власне ці та інші особливості виступають одними із маркерами для характеристики окремих руської та московської релігійно-культурних моделей.

Наприкінці семінару відбулось обговорення за участі викладачів і студентів УКУ, а також представників академічних середовищ Львова, та гостей з Білорусі.
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Аватар користувача
Bogdan Mishchenko
Повідомлень: 326
З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 478 разів
Подякували: 372 рази

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення Bogdan Mishchenko »

Ну-ну а цей профессор на початковій стадії кар'єри що писав про марксизм та ленінізм(Леоні́д Володи́мирович Тимоше́нко (*1 червня 1955, Потіївка, Житомирська область) - 1983 закінчив історичний факультет Київського державного університету ім. Тараса Шевченка. 1988 закінчив аспірантуру і як цих князів зображував в своїй кандидатській роботі ? Не цікавилися ?

http://dspu.edu.ua/history/?page_id=189

Запитав і сам відповідаю:

У 1983 р. отримав скерування в Дрогобицький державний педінститут ім. І. Франка, працював асистентом кафедри історії КПРС. У 1986–1988 р. навчався в аспірантурі Київського університету ім. Т. Шевченка, у 1988 р. захистив кандидатську дисертацію «Боротьба В. І. Леніна проти буржуазних і опортуністичних фальсифікацій історії РСДРП та більшовизму».


D_i_V_a писав:Саша, ось послухай як жили твої пращури-священики у XVI – першій половині XVII століть


Професор Леонід Тимошенко про руську та московську культурно-релігійні моделі XVI – першої половини XVII ст.

phpBB [video]


26 листопада відбувся черговий міждисциплінарний науковий семінар програми УКУ «Київське християнство», на якому виступив професор Леонід Тимошенко на тему: «Руська і московська культурно-релігійні моделі XVI – першої половини XVII ст.: спільне і відмінне (на прикладі традиції і практики поминання померлих».

Під час семінару професор Леонід Тимошенко представив культурно-релігійні особливості Київської та Московської митрополій на прикладі поминальних практик, зокрема охарактеризувавши джерельний потенціал Пом’яників чи Синодиків. Після розлого історіографічного огляду та характеристики джерельних матеріалів, власне і було здійснено порівняння поминальних практик у руській та московській традиціях. Наприклад, до відмінностей професор Тимошенко відносить відсутність образу «страшної смерті» у московській традиції досліджуваного періоду.

Зрештою, підсумовуючи, Леонід Тимошенко відзначив, що на відміну від релігійних практик у Київській митрополії, у московській традиції не існувало ктиторства, церковних братств, соборноправності тощо. І власне ці та інші особливості виступають одними із маркерами для характеристики окремих руської та московської релігійно-культурних моделей.

Наприкінці семінару відбулось обговорення за участі викладачів і студентів УКУ, а також представників академічних середовищ Львова, та гостей з Білорусі.
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9525
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6280 разів
Подякували: 3675 разів
Контактна інформація:

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення D_i_V_a »

Bogdan Mishchenko писав:... Франка, працював асистентом кафедри історії КПРС. У 1986–1988 р. навчався в аспірантурі Київського університету ім. Т. Шевченка, у 1988 р. захистив кандидатську дисертацію «Боротьба В. І. Леніна проти буржуазних і опортуністичних фальсифікацій історії РСДРП та більшовизму»...
Дякую! Смішно! Але, але... якщо подумати, чи не є історія КПРС частиною історії радянського православ'я? Скільки батюшок донощиками працювало? В одній нагрудній кишені партійний квиток у другій хрест.... :D Тоді дослідникам історії кпрс логічно досліджувати історію релігії :crazy: Живемо в цікаві часи...
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Аватар користувача
alex1952
Повідомлень: 892
З нами з: 27 січня 2018, 12:27
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 705 разів
Подякували: 816 разів

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення alex1952 »

Поразительная логика. Оправдывать сегодняшние погромы событиями 16 века? Объяснять это наличием священников-стукачей (разумеется, российских). Довлатов писал о сталинских репрессиях и задавал вопрос - кто же писал 4 миллиона доносов? Время было такое. Но сейчас мы живем в 21 веке, о доносчики не перевелись. Филарет не отрицал, что был агентом КГБ и объяснял это тем, что стучали все.
Но что по поводу осуждения сегодняшних захватов храмов с избиениями верующих, подвозом титушек, незаконной перерегистрацией приходов - одобряете? Таня, а то что произошло в наших Пивнях - нормально?
Аватар користувача
D_i_V_a
Повідомлень: 9525
З нами з: 01 березня 2016, 10:52
Стать: Жінка
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6280 разів
Подякували: 3675 разів
Контактна інформація:

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення D_i_V_a »

alex1952 писав:Таня, а то что произошло в наших Пивнях - нормально?
Саш, а ты ведь не хочешь слышать!
Я тебе уже давно сказала, что люди в селе/селах там в Пивнях и в округе не знают ничего того о чем ты прочитал в той статье, кстати тоже из росийских новостей. Вот ты думаешь, какие там плохиши, ПЦУ отбирало церковь у киевского патриархата.
А местные люди уверены, что к ним приезжали из московского партриархата отбирать церковь, и они ее отстояли. Даже старосту поменяли, т.к. у нее муж сибиряк, и ей кричали "чемодан, вокзал, россия", а она в тот момент вообще не поняла что это ей кричат. Там сейчас охота не ведьм идет, люди в своей слепоте невминяемые, они здравому смыслу не верят!
Исторически церковь ВСЕГДА принадлежала киевскому патриархату, там московского никогда и близко не было, и логично что она перешла автоматически в ПЦУ (вместе со старостой). Но для сми, по чьему то заказу, сделали картинку отбора церкви именно у несуществующей КП.

Мне недавно тетка звонила, Саш. А ей еще ктото. Чтобы из первых рук узнать информацию, т.к. меня накануне в церкви видели! Саш, тетке я еще объяснить смогла, что меня там не было, но думаю что эта ложь про мой приезд еще до сих пор там гуляет. И с этим ничего сделать нельзя. Вот как ты веришь во все что читаешь, так и местные верят в то что люди им сказали... А те люди просто наврали!...

Кстати, выложи тот листок что ты мне недавно прислал про Домарацких. Ты же его нашел :wink: Спасибо тебе, цём :Rose:
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Аватар користувача
alex1952
Повідомлень: 892
З нами з: 27 січня 2018, 12:27
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 705 разів
Подякували: 816 разів

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення alex1952 »

Исторически церковь ВСЕГДА принадлежала киевскому патриархату, там московского никогда и близко не было, и логично что она перешла автоматически в ПЦУ (вместе со старостой). Но для сми, по чьему то заказу, сделали картинку отбора церкви именно у несуществующей КП.

Таня, ты в одном абзаце допустила 4 несуразности.
1. Киевский патриархат появился в 1992 году, а когда построена церковь и сколько раз переходила из унии в православие и наоборот ты знаешь лучше меня.
2. Московского не было никогда? А где получали образование священнослужители - не в Киевской Духовной Семинарии, одной из десятков на территории Российской империи, подчинявшихся напрямую Российским патриархам?
3. Перешла не автоматически, а путем рейдерского захвата с поддельным протоколом собрания посторонних людей, не имеющих никакого отношения к Пивням.
4. Несуществующей КП? Ты это серьезно? Еще недавно ты была апологеткой ныне "несуществующей церкви", хотя Филарет здравствует и служит во Владимирском Соборе и практически все приходы остались в Киевском патриархате, за исключением нескольких, рейдерски отжатых Епифанием.

Меня удивляет легкость, с которой ты поменяла Владыку. Кроме того должен тебе заметить, что слов осуждения насилия, сопровождавшего перечисленные ранее захваты церквей, я так и не услышал. А раз не осуждаешь, значит одобряешь. Бог тебе судья.
P.S. Фотку выкладываю.
Аватар користувача
Bogdan Mishchenko
Повідомлень: 326
З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
Стать: Чоловік
Дякував (ла): 478 разів
Подякували: 372 рази

Re: ПЦУ - Православна Церква України

Повідомлення Bogdan Mishchenko »

Михаил Афансьевич Булгаков, отрывок из произведения "Киев-город"
http://homlib.com/read/bulgakov-ma/kiev-gorod/15021 :

ТРИ ЦЕРКВИ

Это еще более достопримечательно, нежели вывески. Три церкви это
слишком много для Киева.Старая, живая и автокефальная, или украинская.
Представители второй из них получили от остроумных киевлян кличку:

- Живые попы.
Более меткого прозвища я не слыхал во всю свою жизнь. Оно определяет
означенных представителей полностью - не только со стороны их
принадлежности, но и со стороны свойств их характера.
В живости они уступают только одной организации - попам украинским.
И представляют полную противоположность представителям старой церкви,
которые не только не обнаруживают никакой живости, но, медлительны,
растеряны и крайне мрачны.

Положение таково: старая ненавидит живую и автокефальную, живая -
старую и автокефальную, автокефальная - старую и живую
.

Чем кончится полезная деятельность все трех церквей, сердца служителей
которых питаются злобой, могу сказать с полнейшей уверенностью: массовым
отпадением верующих от всех трех церквей и ввержением их в пучину самого
голого атеизма.



И повинны будут в этом не кто иные, как сами попы,
дискредитировавшие в лоск не только самих себя, но самую идею веры.


В старом, прекрасном, полном мрачных фресок, в Софийском соборе детские
голоса - дисканты нежно возносят моления на украинском языке, а из царских
врат выходит молодой человек, совершенно бритый и в митре. Умолчу о том, как
выглядит сверкающая митра в сочетании с белесым лицом и живыми беспокойными
глазами, чтобы приверженцы автокефальной церкви не расстраивались и не
вздумали бы сердиться на меня ( должен сказать, что пишу я все это отнюдь не
весело, а с горечью).
Рядом - в малой церкви, потолок которой затянут траурными фестонами
многолетней паутины, служат старые по-славянски. Живые тоже облюбовали себе
места, где служат по-русски. Они молятся за Республику, старым полагается
молиться за патриарха Тихона, но этого нельзя ни в коем случае, и думается,
что не столько они молятся, сколько тихо анафематствуют, и,
наконец, за что
молятся автокефальные я не знаю. Но подозреваю. Если же догадка моя
справедлива, могу им посоветовать не тратить сил. Молитвы не дойдут.
Бухгалтеру в Киеве не бывать.


В результате в головах киевских евбазных старушек произошло полное
затмение. Представители старой церкви открыли богословские курсы; кадрами
слушателей явились эти самые старушки ( ведь это же нужно додуматься!).
Смысл лекций прост - виноват во всей тройной кутерьме - сатана.
Мысль безобидная, на курсы смотрят сквозь пальцы, как на учреждение,
которое может причинить вред лишь его участникам.
Первую неприятность из-за этих курсов получил лично я. Добрая старушка,
знающая меня с детства, наслушавшись моих разговоров о церквах, пришла в
ужас, принесла мне толстую книгу, содержащую в себе истолкование
ветхозаветных пророчеств, с наказом непременно ее прочитать.

- Прочти, - сказала она, - и ты увидишь, что антихрист придет в 1932
году. Царство его уже наступило.
Книгу я прочел, и терпение мое лопнуло. Тряхнув кой-каким багажом, я
доказал старушке, что, во-первых, антихрист в 1932 году не придет, а
во-вторых, что книгу писал несомненный и грязно невежественный шарлатан.
После этого старушка отправилась к лектору курсов, изложила всю историю
и слезно просила наставить меня на путь истины.
Лектор прочитал лекцию, посвященную уже специально мне, из которой
вывел, как дважды два четыре, что я не кто иной как один из служителей и
предтеч антихриста, осрамив меня перед всеми моими киевскими знакомыми.

После этого я дал себе клятву в богословские дела не вмешиваться, какие
б они ни были - старые, живые или же автокефальные.
Відповісти

Повернутись до “ПРАВОСЛАВ'Я”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей