Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
- Bogdan Mishchenko
- Повідомлень: 326
- З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 478 разів
- Подякували: 372 рази
Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
Михаил Холодкевич, Суха Калигорка, Звенигородский уезд, МК на 1916 год.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- DVK_Dmitriy
- Супермодератор
- Повідомлень: 5314
- З нами з: 25 березня 2016, 19:59
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 988 разів
- Подякували: 3907 разів
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
Надо смотреть КВ, можно и Еп. вед-ти, чтобы определить этого Михаила Холодкевича.
Пока есть такие:
Михаил Кириллович Холодкевич, Ильинцы, Липовецкий уезд, ИР 1913 г.
Михаил Иоаннов Холодкевич, Якубовка, Липовецкий уезд, ИР 1913 г.
Пока есть такие:
Михаил Кириллович Холодкевич, Ильинцы, Липовецкий уезд, ИР 1913 г.
Михаил Иоаннов Холодкевич, Якубовка, Липовецкий уезд, ИР 1913 г.
Кременецкие, Лазаренко, Бабенко, Чаплины, Абакумовы, Орловы, Белоконь, Тхор, Богомоловы, Шараевские, Бартковские.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
- Bogdan Mishchenko
- Повідомлень: 326
- З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 478 разів
- Подякували: 372 рази
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
Интересно что Зинаида отсутствует. Значит где то уже учительствует где то, хорошо бы клировые ведомости глянуть - они более информативны.DVK_Dmitriy писав:Надо смотреть КВ, можно и Еп. вед-ти, чтобы определить этого Михаила Холодкевича.
Пока есть такие:
Михаил Кириллович Холодкевич, Ильинцы, Липовецкий уезд, ИР 1913 г.
Михаил Иоаннов Холодкевич, Якубовка, Липовецкий уезд, ИР 1913 г.
- DVK_Dmitriy
- Супермодератор
- Повідомлень: 5314
- З нами з: 25 березня 2016, 19:59
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 988 разів
- Подякували: 3907 разів
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
Якубовка, Липовецкий уезд, ИР 1900 г.
Священник Михаил Иванов Холодкевич 38 лет,
жена его Юлия Стефанова 32 года,
дети их:
Петр 8 лет,
Николай 5 лет,
Владимир 4 года,
Иоанн 2 года,
Зинаида 9 лет,
София 6 лет.
Псаломщик Феофан Митрофанов Скоропановский 28 лет,
жена его Евфросиния Ананиева 29 лет,
дочь их Мелания 2 года.
Священник Михаил Иванов Холодкевич 38 лет,
жена его Юлия Стефанова 32 года,
дети их:
Петр 8 лет,
Николай 5 лет,
Владимир 4 года,
Иоанн 2 года,
Зинаида 9 лет,
София 6 лет.
Псаломщик Феофан Митрофанов Скоропановский 28 лет,
жена его Евфросиния Ананиева 29 лет,
дочь их Мелания 2 года.
Кременецкие, Лазаренко, Бабенко, Чаплины, Абакумовы, Орловы, Белоконь, Тхор, Богомоловы, Шараевские, Бартковские.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
- DVK_Dmitriy
- Супермодератор
- Повідомлень: 5314
- З нами з: 25 березня 2016, 19:59
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 988 разів
- Подякували: 3907 разів
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
ХРИСТИНІВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ІМ.О.Є.КОРНІЙЧУКА ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Перший післяреволюційний випуск 7 класу в 1921 році.
В центрі сидять: директор Пустовіт Дмитро Дмитрович, учителі: Холодкевич Зінаїда Михайлівна і Петровська Ніна Іванівна.
https://sites.google.com/view/supershco ... 0%BB%D0%B8
Перший післяреволюційний випуск 7 класу в 1921 році.
В центрі сидять: директор Пустовіт Дмитро Дмитрович, учителі: Холодкевич Зінаїда Михайлівна і Петровська Ніна Іванівна.
https://sites.google.com/view/supershco ... 0%BB%D0%B8
Востаннє редагувалось 14 вересня 2020, 19:31 користувачем DVK_Dmitriy, всього редагувалось 1 раз.
Кременецкие, Лазаренко, Бабенко, Чаплины, Абакумовы, Орловы, Белоконь, Тхор, Богомоловы, Шараевские, Бартковские.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
- Bogdan Mishchenko
- Повідомлень: 326
- З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 478 разів
- Подякували: 372 рази
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
Спасибо ! Эти источники известны !DVK_Dmitriy писав:ХРИСТИНІВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ІМ.О.Є.КОРНІЙЧУКА ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Перший післяреволюційний випуск 7 класу в 1921 році.
В центрі сидять: директор Пустовіт Дмитро Дмитрович, учителі: Холодкевич Зінаїда Михайлівна і Петровська Ніна Іванівна.
https://sites.google.com/view/supershco ... 0%BB%D0%B8
- Bogdan Mishchenko
- Повідомлень: 326
- З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 478 разів
- Подякували: 372 рази
- DVK_Dmitriy
- Супермодератор
- Повідомлень: 5314
- З нами з: 25 березня 2016, 19:59
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 988 разів
- Подякували: 3907 разів
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
ПК Киевской Епархии на 1913 г.
Кременецкие, Лазаренко, Бабенко, Чаплины, Абакумовы, Орловы, Белоконь, Тхор, Богомоловы, Шараевские, Бартковские.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
- DVK_Dmitriy
- Супермодератор
- Повідомлень: 5314
- З нами з: 25 березня 2016, 19:59
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 988 разів
- Подякували: 3907 разів
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
Род Холодкевичей оказался не очень многочисленным.
На сегодня я выявил две ветки (условно Сквирская и Уманская), которые очень даже могут быть родственными.
1-я Сквирская ветка из с. Буки.
ИР Буки 1799 год.
В 1783 году Иоанн Григориев Холодкевич женится на Анне Иаковлевой дочери священника с. Буки Иакова Слодкевича.
Обращаем внимание, что среди свидетелей присутствует Петр Холодкевич.
2-я Уманская ветка из с. Росоховатец.
РС Росоховатец 1795 год.
С 1797 года отец и сын Холодкевич находятся в с. Полонистое.
ИР Полонистое 1814 год.
Из книги Тетяна Кузнець "Православне духовенство Уманщини ХІХ – початку ХХ століття":
"У 1801 році душпастирем Полонистянських парафіян служив Василій Холодкевич. Це
був 47-річний син священика, який прийняв священство 25 квітня 1780 року в с. Росоховатці.
До 14 серпня 1794 року священик В. Холодкевич був в унії, а потім перейшов у православ‘я і
в тому ж році Уманське Духовне правління перевело його в село Полонисте. Священицький
син Василь Васильович Холодкевич обіймав посаду псаломника тамтешньої Успенської
церкви.
Відомо, що в 1775 році Успенська дерев‘яна церква вже існувала і священиком в ній був Петро Зубрицький."
Очень даже может быть, что Иоанн Григориев и Василий Григориев были родными братьями.
На сегодня я выявил две ветки (условно Сквирская и Уманская), которые очень даже могут быть родственными.
1-я Сквирская ветка из с. Буки.
ИР Буки 1799 год.
В 1783 году Иоанн Григориев Холодкевич женится на Анне Иаковлевой дочери священника с. Буки Иакова Слодкевича.
Обращаем внимание, что среди свидетелей присутствует Петр Холодкевич.
2-я Уманская ветка из с. Росоховатец.
РС Росоховатец 1795 год.
С 1797 года отец и сын Холодкевич находятся в с. Полонистое.
ИР Полонистое 1814 год.
Из книги Тетяна Кузнець "Православне духовенство Уманщини ХІХ – початку ХХ століття":
"У 1801 році душпастирем Полонистянських парафіян служив Василій Холодкевич. Це
був 47-річний син священика, який прийняв священство 25 квітня 1780 року в с. Росоховатці.
До 14 серпня 1794 року священик В. Холодкевич був в унії, а потім перейшов у православ‘я і
в тому ж році Уманське Духовне правління перевело його в село Полонисте. Священицький
син Василь Васильович Холодкевич обіймав посаду псаломника тамтешньої Успенської
церкви.
Відомо, що в 1775 році Успенська дерев‘яна церква вже існувала і священиком в ній був Петро Зубрицький."
Очень даже может быть, что Иоанн Григориев и Василий Григориев были родными братьями.
Кременецкие, Лазаренко, Бабенко, Чаплины, Абакумовы, Орловы, Белоконь, Тхор, Богомоловы, Шараевские, Бартковские.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
Интересуюсь родом Кременецких от Аслана-Мурзы-Челебея.
Генеалогические исследования. Поиск в архивах Киева. Составление родословной.
- Bogdan Mishchenko
- Повідомлень: 326
- З нами з: 05 жовтня 2017, 11:57
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 478 разів
- Подякували: 372 рази
Re: Холодкевич, священно та церковнослужителі Київської епархії
З книги "Новомученики Черкаські".
Священномученик Василій Холодкевич
Народився о. Василій (Василій Кирилович Холодкевич) 7/20 березня 1868 року в день пам’яті Херсонських священномучеників-єпископів. На честь одного з них його й було наречено. На- родився, як зазначено в анкеті слідчої справи (ДАЧО Р5625, оп. 1, справа No 8584), в духовній сім’ї. Місцем його появи на світ Божий стало село Боляче Житомирської області.
Пішов по батькових стопах: 1883 року вступив на на- вчання до Київської духовної семінарії, яку успішно скінчив, отримавши 1890 року диплом з правом бути священнослу- жителем.
У Свято-Покровській церкві села Білозір’я Черкаського повіту служив до 1935 року. Після позбавлення права слу- жіння нелегально. Як зазначено в характеристиці сільради, «займався духовною діяльністю»: відправляв треби, хрестив дітей, служив за упокій. Паралельно нібито вів «антира- дянську агітацію». Але це звинувачення о. Василій катего- рично відкидає: «Винним себе у діяльності, спрямованій на підрив заходів партії та уряду, не визнаю».
На звинувачення з боку слідчого у підбуренні віруючих не голосувати у грудні 1937 року за кандидатів «блоку ко- муністів і безпартійних» дає тверду відповідь: «Не підтвер- джую». Не заперечуючи своїх пастирських дій, категорично відкидає звинувачення у політичних вчинках. Серед свідчень 73 проти нього в справі є й такі:
«Говорил: «Все силы небесные и земные подчиняются единому Богу, наместником Которого на земле был царь. Так и люди должны подчиняться единому царю. А советская власть, отрицающая веру, есть власть антихриста, и с нею нужно бороться всем народом, чтобы уничтожить ее...
Приближаются выборы. Нужно выбирать побольше служителей церкви, чтобы защищать интересы людей, чтобы открыли храмы. И просить Бога освободить народ от ига советской власти, о чем и сам усиленно молюсь. А то до чего довела власть: детей приходится крестить в по- гребах...».
23 жовтня 1937 року о. Василія було заарештовано і впроваджено до Черкаської в’язниці, де він перебував до дня своєї страти. 24-го жовтня йому пред’явлено звинувачення з висновком про притягнення до кримінальної відповідально- сті за ст. 54-10 КК УРСР. Ось цитата зі звинувачувального висновку: «Обвиняется в том, что он в с. Белозерье Черкас- ского района проводил среди населения контрреволюцион- ную агитацию и занимался нелегальным крещением детей. В проводимой контрреволюционной агитации не сознался».
Справа була передана до Київського управління НКВС, на розгляд Трійки, яка на засіданні від 25.10.37 року під- твердила висновки слідства: «Группировал вокруг себя ве- рующих, устраивал нелегальные собрания для совершения религиозных обрядов, крестил детей, распространял прово- кационные слухи о войне, контрреволюционно истолковывал положение о выборах».
Вирок Трійки: «Расстрелять с конфискацией имуще- ства». 12 листопада 1937 року вирок виконано. На 69-му році життя священик Василій Кирилович Холодкевич прийняв мученицьку смерть.
Реабілітований 11 червня 1989 року.
Священномученик Василій Холодкевич
Народився о. Василій (Василій Кирилович Холодкевич) 7/20 березня 1868 року в день пам’яті Херсонських священномучеників-єпископів. На честь одного з них його й було наречено. На- родився, як зазначено в анкеті слідчої справи (ДАЧО Р5625, оп. 1, справа No 8584), в духовній сім’ї. Місцем його появи на світ Божий стало село Боляче Житомирської області.
Пішов по батькових стопах: 1883 року вступив на на- вчання до Київської духовної семінарії, яку успішно скінчив, отримавши 1890 року диплом з правом бути священнослу- жителем.
У Свято-Покровській церкві села Білозір’я Черкаського повіту служив до 1935 року. Після позбавлення права слу- жіння нелегально. Як зазначено в характеристиці сільради, «займався духовною діяльністю»: відправляв треби, хрестив дітей, служив за упокій. Паралельно нібито вів «антира- дянську агітацію». Але це звинувачення о. Василій катего- рично відкидає: «Винним себе у діяльності, спрямованій на підрив заходів партії та уряду, не визнаю».
На звинувачення з боку слідчого у підбуренні віруючих не голосувати у грудні 1937 року за кандидатів «блоку ко- муністів і безпартійних» дає тверду відповідь: «Не підтвер- джую». Не заперечуючи своїх пастирських дій, категорично відкидає звинувачення у політичних вчинках. Серед свідчень 73 проти нього в справі є й такі:
«Говорил: «Все силы небесные и земные подчиняются единому Богу, наместником Которого на земле был царь. Так и люди должны подчиняться единому царю. А советская власть, отрицающая веру, есть власть антихриста, и с нею нужно бороться всем народом, чтобы уничтожить ее...
Приближаются выборы. Нужно выбирать побольше служителей церкви, чтобы защищать интересы людей, чтобы открыли храмы. И просить Бога освободить народ от ига советской власти, о чем и сам усиленно молюсь. А то до чего довела власть: детей приходится крестить в по- гребах...».
23 жовтня 1937 року о. Василія було заарештовано і впроваджено до Черкаської в’язниці, де він перебував до дня своєї страти. 24-го жовтня йому пред’явлено звинувачення з висновком про притягнення до кримінальної відповідально- сті за ст. 54-10 КК УРСР. Ось цитата зі звинувачувального висновку: «Обвиняется в том, что он в с. Белозерье Черкас- ского района проводил среди населения контрреволюцион- ную агитацию и занимался нелегальным крещением детей. В проводимой контрреволюционной агитации не сознался».
Справа була передана до Київського управління НКВС, на розгляд Трійки, яка на засіданні від 25.10.37 року під- твердила висновки слідства: «Группировал вокруг себя ве- рующих, устраивал нелегальные собрания для совершения религиозных обрядов, крестил детей, распространял прово- кационные слухи о войне, контрреволюционно истолковывал положение о выборах».
Вирок Трійки: «Расстрелять с конфискацией имуще- ства». 12 листопада 1937 року вирок виконано. На 69-му році життя священик Василій Кирилович Холодкевич прийняв мученицьку смерть.
Реабілітований 11 червня 1989 року.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 25 гостей