Клировая священника Федор Андреевич Станкевич
Станкевич
- al_mol
- Супермодератор
- Повідомлень: 2719
- З нами з: 05 червня 2016, 19:36
- Стать: Чоловік
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 948 разів
- Подякували: 2910 разів
Станкевич
Мои предки: Молчановские, Вишневские, Пророк, Олейничук, Пеньковские, Дегусары Тимуш, Лабудзинские Шафранские , Юркевич, Зборовский
- Вернер
- Повідомлень: 3179
- З нами з: 22 квітня 2016, 12:19
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 107 разів
- Подякували: 665 разів
Re: Станкевич
Львів часопис "Діло" №180 від 15.08.1926, сторінка 2
З життя Білорусинів.
Білоруська християнсько-демократична партія.
Спочатку всі білоруські посли виступали на парляментарній арені одноцілим фронтом. Вязала їх спільна національна плятформа і спільні засоби боротьби та оборони свого народу перед експериментами польської політики і перед польонізацією.
З часом у одноцілому Білоруському Клюбі став помітний розкол, що мав причину в відмінних поглядах поодиноких послів на соціяльні проблеми. Повстала окрема і найповажніша до тепер група, відома під назвою селянсько-робітнича білоруська „Громада", на чолі якої став посол Тарашкевич. Її політична платформа наклонилася помітно в ліво.
Та треба признати, що й инші політичні групи, що назрівали серед Білорусинів, були теж не менше лівими в соціальних справах, бо всі вони базувалися виключно на селянстві, що складається в перевазі з дрібноземельного елементу. Ми хочемо присвятити нині увагу групі посла римо-католицького білоруського священика Адама Станкевича.
Пос. А. Станкевич зорганізуваи білоруську христіянсько-демократичну партію, яка побіч „Громади" пос. Тарашксвича відіграє найповажнішу ролю в білоруському політичному житті. Пос. Станкевич опирається в своїй діяльности на малоземельних білоруських селян-католиків і на молодих римо-католицьких священиків. Недавно перевела політична група пос. Станкевича серед населення анкету в справі політичної програми своєї партії. Анкета причинилась у великій мірі до вияснення деяких політичних справ великої ваги, що їх важко було розвязати самим провідникам партії. На основі тієї анкети усталено деякі точки програми христіянсько-демократичної партії.
Вважаємо доцільним ті точки дослівно передрукувати та поручаемо їх звазі нашого духовенства. Вони кидають дуже гарне а притім незвичайно цікаве світло на тих білоруських інтелігентних патріотів, що групуються біля свящ. Станкевича і які в своїй перевазі е римо-католиками і до того римо-католицькими священиками.
Ось і ті точки програми: 1) Праця партії ведеться на Грунті христіянської ідеольогії, причім побіч католиків мають право належати до партії ї православні ; 2) Земля для селян без викупу. Костели і церкви мають дістати стільки землі, скільки в дійсности потребує духовенство згідно зі загально принятою трудовою нормою; 3) Церкву (катол. і православну) слід відділити від держави, щоби усунути фаворизування яконебудь релігійної групи населення. Партія е за автономією церков і полагоджуванням спірних справ при допомозі полюбовного поступування; 4) Навчання релігії в школах обовязкове за винятком випадків, де проти цього протестують родичі.
З життя Білорусинів.
Білоруська християнсько-демократична партія.
Спочатку всі білоруські посли виступали на парляментарній арені одноцілим фронтом. Вязала їх спільна національна плятформа і спільні засоби боротьби та оборони свого народу перед експериментами польської політики і перед польонізацією.
З часом у одноцілому Білоруському Клюбі став помітний розкол, що мав причину в відмінних поглядах поодиноких послів на соціяльні проблеми. Повстала окрема і найповажніша до тепер група, відома під назвою селянсько-робітнича білоруська „Громада", на чолі якої став посол Тарашкевич. Її політична платформа наклонилася помітно в ліво.
Та треба признати, що й инші політичні групи, що назрівали серед Білорусинів, були теж не менше лівими в соціальних справах, бо всі вони базувалися виключно на селянстві, що складається в перевазі з дрібноземельного елементу. Ми хочемо присвятити нині увагу групі посла римо-католицького білоруського священика Адама Станкевича.
Пос. А. Станкевич зорганізуваи білоруську христіянсько-демократичну партію, яка побіч „Громади" пос. Тарашксвича відіграє найповажнішу ролю в білоруському політичному житті. Пос. Станкевич опирається в своїй діяльности на малоземельних білоруських селян-католиків і на молодих римо-католицьких священиків. Недавно перевела політична група пос. Станкевича серед населення анкету в справі політичної програми своєї партії. Анкета причинилась у великій мірі до вияснення деяких політичних справ великої ваги, що їх важко було розвязати самим провідникам партії. На основі тієї анкети усталено деякі точки програми христіянсько-демократичної партії.
Вважаємо доцільним ті точки дослівно передрукувати та поручаемо їх звазі нашого духовенства. Вони кидають дуже гарне а притім незвичайно цікаве світло на тих білоруських інтелігентних патріотів, що групуються біля свящ. Станкевича і які в своїй перевазі е римо-католиками і до того римо-католицькими священиками.
Ось і ті точки програми: 1) Праця партії ведеться на Грунті христіянської ідеольогії, причім побіч католиків мають право належати до партії ї православні ; 2) Земля для селян без викупу. Костели і церкви мають дістати стільки землі, скільки в дійсности потребує духовенство згідно зі загально принятою трудовою нормою; 3) Церкву (катол. і православну) слід відділити від держави, щоби усунути фаворизування яконебудь релігійної групи населення. Партія е за автономією церков і полагоджуванням спірних справ при допомозі полюбовного поступування; 4) Навчання релігії в школах обовязкове за винятком випадків, де проти цього протестують родичі.
Час плине
- D_i_V_a
- Повідомлень: 9525
- З нами з: 01 березня 2016, 10:52
- Стать: Жінка
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 6279 разів
- Подякували: 3675 разів
- Контактна інформація:
Re: Станкевич
З дворянської родовідної книги 1804 - Станкевичі герба Могила
Станкевичи:
Иван 41 сыновей неимеет; Войцех 22 холост Шимоновы сыновья.
Василий Иванов сын 38, женат имеет сына Николая 8.
Жительствуют в Уманском повете
Николай--->Шимон--->(Иван+Войцех) + Иван--->(Василий--->Николай)
1-е. Метрика о крещении 1763 года ноября 13 дня младенца Ивана рожденного от законных родителей Дворян Шимона и Анны Станкевичов, из метрических книг приходской церкви деревни Бабанки 1800 года авгута 18 дня выданная.
2. Метрика о погребении 1770 года июня 29 дня Дворянина Ивана-Василия двуименного Станкевича из метрических книг приходской римско-...
Четвероугольная могила, по сторонам оной два креста, один с правой а другой с левой стороны, на средине такой же крест, в шлеме пять или три строусовы перья.
Станкевичи:
Иван 41 сыновей неимеет; Войцех 22 холост Шимоновы сыновья.
Василий Иванов сын 38, женат имеет сына Николая 8.
Жительствуют в Уманском повете
Николай--->Шимон--->(Иван+Войцех) + Иван--->(Василий--->Николай)
1-е. Метрика о крещении 1763 года ноября 13 дня младенца Ивана рожденного от законных родителей Дворян Шимона и Анны Станкевичов, из метрических книг приходской церкви деревни Бабанки 1800 года авгута 18 дня выданная.
2. Метрика о погребении 1770 года июня 29 дня Дворянина Ивана-Василия двуименного Станкевича из метрических книг приходской римско-...
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
- al_mol
- Супермодератор
- Повідомлень: 2719
- З нами з: 05 червня 2016, 19:36
- Стать: Чоловік
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 948 разів
- Подякували: 2910 разів
Re: Станкевич
Мои предки: Молчановские, Вишневские, Пророк, Олейничук, Пеньковские, Дегусары Тимуш, Лабудзинские Шафранские , Юркевич, Зборовский
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: MiyRodovid, Олексій Василюк і 38 гостей