Чтоб ты жил в эпоху перемен!
- kbg_dnepr
- Повідомлень: 7459
- З нами з: 14 січня 2021, 15:44
- Стать: Жінка
- Звідки: Дніпро
- Дякував (ла): 5284 рази
- Подякували: 945 разів
Чтоб ты жил в эпоху перемен!
Наш рок? наш шанс?
Вот только что прочитала про школьную реформу - все это действительно очень непросто...
В школе старших классов больше не будет: что ждет учеников и почему родители возмущены реформой
В новом учебном году во многих школах Украины произойдут серьезные изменения. Согласно реформе школьного образования, теперь не во всех заведениях среднего образования будут 10-11 классы. Те дети, которые захотят продолжить учебу в старшей школе, должны будут переходить в лицеи. А остальные выпускники могут поступать в колледжи или профессионально-технические училища, где также получат среднее образование и специальность.
По Закону "О полном общем среднем образовании" привычная для нас школа должна претерпеть серьезные изменения. Например, младшая (1-4 классы), средняя (5-9 классы) и старшая (10-11 и в будущем еще и 12 классы) школы должны быть разделены.
https://news.obozrevatel.com/society/v- ... 1480069872
Вот только что прочитала про школьную реформу - все это действительно очень непросто...
В школе старших классов больше не будет: что ждет учеников и почему родители возмущены реформой
В новом учебном году во многих школах Украины произойдут серьезные изменения. Согласно реформе школьного образования, теперь не во всех заведениях среднего образования будут 10-11 классы. Те дети, которые захотят продолжить учебу в старшей школе, должны будут переходить в лицеи. А остальные выпускники могут поступать в колледжи или профессионально-технические училища, где также получат среднее образование и специальность.
По Закону "О полном общем среднем образовании" привычная для нас школа должна претерпеть серьезные изменения. Например, младшая (1-4 классы), средняя (5-9 классы) и старшая (10-11 и в будущем еще и 12 классы) школы должны быть разделены.
https://news.obozrevatel.com/society/v- ... 1480069872
Катерина
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
-
ОнлайнD_i_V_a
- Повідомлень: 9525
- З нами з: 01 березня 2016, 10:52
- Стать: Жінка
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 6279 разів
- Подякували: 3675 разів
- Контактна інформація:
Re: Чтоб ты жил в эпоху перемен!
Шкільну реформу я особисто дууууже вітаю. Вона списана з європейського союзу і дууууже потрібна україні. Напочатку буде важко її сприйняти, але з часом проглянуть її переваги, особливо що стосується професійної підготовки дітей і вихід їх в професійне життя.kbg_dnepr писав:Наш рок? наш шанс?...
В 90-ті роки трохи не так казали фразу яка є назвою теми. Тоді казали, що китайці кажуть, не дай Бог жити в епоху перемін.
Раніше я сприймала фразу і була згодна з китайцями :D , а сьогодні кажу, що ми, мабуть, завжди живемо в епоху перемін, і зміни - це нормально, це рушій прогресу...
Дідкі(о)вський, Тишкевич, Садовський, Лукашевич, Домарацький, Денбицький, Білінський, Стефанський, Дименський, Бе(а)рлинський,
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
Пустовіт, Павленко, Бургала, Борсук, Слабошевський
Онацький
г. Муром - Гостев, Зворыкин, Шелудяков, Пешков?
- Aushanbibi
- Супермодератор
- Повідомлень: 586
- З нами з: 08 березня 2016, 09:54
- Стать: Чоловік
- Дякував (ла): 986 разів
- Подякували: 745 разів
Re: Чтоб ты жил в эпоху перемен!
Взагалі не розумію освіти ні Європи, ні Америки, ні України. Дітей роблять - тупими. І ця "тупість" сидить глибоко вкорінена в словах "демократія" та "ринкова економіка".D_i_V_a писав:Шкільну реформу я особисто дууууже вітаю. Вона списана з європейського союзу і дууууже потрібна україні. Напочатку буде важко її сприйняти, але з часом проглянуть її переваги, особливо що стосується професійної підготовки дітей і вихід їх в професійне життя.kbg_dnepr писав:Наш рок? наш шанс?...
Освіта нинішнього світу - вузька спеціалізація, "зазубрена" теоретична підготовка, "0" практичних навичок. Єдина надія - наука. "Європейська" наука - це те що потрібно для дитини зараз. Ми живемо в епоху таких змін, що в Ісака Ньютона сталася б депресія. Люди не поспівають за досягненнями науки. Їм важко, політикам це вигідно, навіщо вирішувати питання соціального забезпечення, урегульовувати питання вирішення конфліктів, воєн, медичного забезпечення (у світі зараз коллапс). Якщо все в державі працює на війну (мільярдні ВВП, фільми, агресивні спортивні ігри і т.д.) і на відволікання ("ха-ха" шоу, зіркові скандали і т.д.). Скажіть, як це все допомагає боротися з КОВІД-19, подолати безробіття, підняти соціальні виплати, забезпечити молоді сім'ї житлом?? Ніяк.
Патріотизм! "Ми переможемо" питання: хто ми?; "Ми почнемо відновлювати енергоресурси України" питання знову ж: хто ми? Які енергоресурси? Чому їх не відновлювали раніше? Або чому це питання піднімається тільки зараз?; "Українці сильні!" - всі українці чи тільки половина?; "Українці не дадуть зганьбити своє". Що своє? Знову ж таки "всі-всі українці?, а українець за походженням, але болгарин за громаднством теж рахується?, - таких прикладів безліч.
Гра слів, популізм, тік-ток, твітер, "інста" фоловери, "засвітила розкішні сідниці" в стрічці новин, "булінг", вчитель - "ніхто" - ось це все втюхує інфантильна освіта України і світу. Діти з малечку не живуть, а граються. І ці ігри продовжуються коли вони стають дорослими. Я не кажу про всесвітній заговор, і т.д. Ми самі ж це все створили. Без цього б не існувало "демократії", "свободи слова" "ринкової економіки".
Лиш структура науки, підходяща для викладання матеріалу в школах. Прекрасна методологія, вивчення інформації кластерами, з практичним застосуванням, а не штудіювання окремих "непотрібних" дисцплін, пропагування самоосвіти, непридвзятісь до отрманих результатів, робота над помилками, відсутність "правильно" і "не правильно". (Нині вчителі лиш кричать: "Не правильно", "Не вірно", "Як можна цього не знати" і т.д. , це нічого не вчить дитину, а лиш створює комплекси), дозволить дійсно підняти рівень освіченості, дозволить відчувати себе спеціалістом, який не тільки "читав" "бачив", а "знає" і "може". Дозволить кожному почувати себе в собі, бути розсудливим та адекватним.
Нинішній світ потребує універсалізму. А не вузьконаправленості. Робочі місця займають машини, роботи, все автоматизується. Заводом може управляти один оператор, логіст і бригада ремонтників. А нинішні роботи, що здатні самі себе ремонтувати, потребують лиш підвозу матеріалів, і вивозу готової продукції, яку з розвитком безпілотних систем - будуть також робити роботи. Люди стають не потрібні. (Питання чим займатися людям можна обсудити в іншій темі)
Якщо ти робив автослюсаром чи "мотористом" і працював в цій сфері років 20-30 і більше, нічого не вмієш крім цього, то з приходом машин в цю сферу, ти залишишся під мостом в картонній коробці. Однак якщо ти крім автосюсарства займався ремонтом сантехніки чи тонкої електроніки, мав досвід в ІТ-сфері, або просто можеш взяти і перевчитися на когось іншого, то це дає тобі неабияку перевагу.
Тому нинішня освіта, повинна бути побудована на освоєнні структури понять, термінів, методології. Це, як з математикою, як з фізикою, хімією. Ці науки побудовані на стуктурі. Коли знаєш певні елементи, можеш робити прогнози, щодо інших елементів, навіть не бачачи їх, не вивчаючи, може бути відома їхня маса, та інші фізико-хімічні властивості. Електронів і Кварків - ніхто не бачив, але це структурні елементи з яких складається все, і їхні властивості відомі чисто розрахунково, а не емпірично. Так само з освітою.
А нинішня світова "освіта" погрузла в інфантилізмі та "демократії".
Вибачте за таку розлогість і суб'єктивізм.
- kbg_dnepr
- Повідомлень: 7459
- З нами з: 14 січня 2021, 15:44
- Стать: Жінка
- Звідки: Дніпро
- Дякував (ла): 5284 рази
- Подякували: 945 разів
Re: Чтоб ты жил в эпоху перемен!
На мій погляд, за суб'єктивізм не варто вибачатися, бо де ж взяти об'єктивізму? хто може бути об'єктивним? Мені цікава якраз суб'єктивна думка колег по форуму.
А ось розлогість для мене дійсно утруднює дискусію, бо мені важко зреагувати на багато тез відразу.
Тому якщо потрошку, то так:
1. Чи потрібна шкільна реформа в Україні?
Я не можу судити, бо не знаю школи, в мене немає друзів-вчителів або дітей та онуків, які б до школи ходили і доля яких мене б хвилювала у зв'язку зі змінами, про які йдеться.
Чисто теоретично - так, потрібна, якщо ми хочемо в Європу: тоді й освіта повинна бути більш-менш європейською.
2. Яку систему брати за взірець?
Власне, відповідь та сама: хочемо в Європу? тоді ... див. вище.
3. Як бути тим, кого реформа безпосередньо торкнеться?
А це вже дуже суб'єктивна проблема і обговорювати її можна тільки з конкретною людиною, бо загальна відповідь одна - пристосовуватися...
Ви не згодні?
А ось розлогість для мене дійсно утруднює дискусію, бо мені важко зреагувати на багато тез відразу.
Тому якщо потрошку, то так:
1. Чи потрібна шкільна реформа в Україні?
Я не можу судити, бо не знаю школи, в мене немає друзів-вчителів або дітей та онуків, які б до школи ходили і доля яких мене б хвилювала у зв'язку зі змінами, про які йдеться.
Чисто теоретично - так, потрібна, якщо ми хочемо в Європу: тоді й освіта повинна бути більш-менш європейською.
2. Яку систему брати за взірець?
Власне, відповідь та сама: хочемо в Європу? тоді ... див. вище.
3. Як бути тим, кого реформа безпосередньо торкнеться?
А це вже дуже суб'єктивна проблема і обговорювати її можна тільки з конкретною людиною, бо загальна відповідь одна - пристосовуватися...
Ви не згодні?
Катерина
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
- kbg_dnepr
- Повідомлень: 7459
- З нами з: 14 січня 2021, 15:44
- Стать: Жінка
- Звідки: Дніпро
- Дякував (ла): 5284 рази
- Подякували: 945 разів
Re: Чтоб ты жил в эпоху перемен!
Ще про шкільну освіту - цього разу про підручники історії https://www.bbc.com/ukrainian/features-56011266
Катерина
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
- kbg_dnepr
- Повідомлень: 7459
- З нами з: 14 січня 2021, 15:44
- Стать: Жінка
- Звідки: Дніпро
- Дякував (ла): 5284 рази
- Подякували: 945 разів
Re: Чтоб ты жил в эпоху перемен!
А це чудова стаття вчителя про ситуацію в школі https://news.obozrevatel.com/society/vr ... 1480069872
Коли падає будинок, ми всі бачимо це одразу, коли падає система освіти, це ніби не так боляче, але потім падають мости, літаки та будинки.
Коли падає будинок, ми всі бачимо це одразу, коли падає система освіти, це ніби не так боляче, але потім падають мости, літаки та будинки.
Катерина
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
Глушак (Брянськ.) Ковальов Федосенко mt H5a (Могилевськ.)
Оглотков I2a2b (Горбат. п. НГГ) Алькін Душин Жарков Кульдішов mt U5a1 Баландін (Симб. губ.)
Клишкін R1a1a Власенко Сакунов Кучерявенко (Глухів)
Кириченко Бондаренко Білоус Страшний mt T2a1 (Новомоск. Дніпроп.)
#генеалогия #генеалогія #пошукпредків #поискпредков #ahnenforschung #ukrainianancestry #родовід #родословная
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей